tisdag 21 september 2010

Bra med mörker

Vi har hängt upp sängöverkastet för fönstrena, dom gardinerna Niklas har.. Släpper in alldeles för mycket ljus på morgonen & det går ju inte - för jag vaknar seriöst varje jävla kvart utav ljuset :/ Så även om jag sover till klockan ett så är jag trött hela dagen pga av jag har vaknat 34 gånger emellan 8-13 eller nåt! Men idag, vaknade jag en gång & det var när jag gick upp! För då var klockan halv två & jag kände att det var fan dags. Men som sagt, är man uppe på nätterna, kan man inte gå upp i ottan! & vi har ju inget liv så & alla bra program går på natten så.. MOHAHAA.
Det blir nog dock ändring på det i Thailand....

Hörreni, nu ska jag ta mig en snabb dusch, äta frukost & fixa lite. (väntat på frukost sen inatt, fy faaan) hahahaha..
Den där rumpnissen jag har som sovsällskap, sover fortfarande! Men han vaknar ibland & pratar lite, som typ "är det hundutställning?" eeeeeeeeeeeeeehm. Jag håller bara med ja (Y).

TJARÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar