torsdag 16 september 2010

Jävla kärring

Fan vad dåligt med bloggande det har blivit nu på senaste tiden, jag har helt enkelt inte suttit vid datorn. Jag har allt mina sånna perioder, jag också. Men nu har jag endel att berätta som tex.

Igår; var jag med Linda, hon & jag liksom automatiskt dejtar varann när våra pojkar ska leva sig in i deras drömvärld - tv spelet! Men men, vi drog till Munkfors, hälsade på Ulle! Där var även Peppis & vi hade en mysig kväll med - te, mackor, Idol, Skåne Fruar (SUGER SÅ JÄVLA HÅRT) & Kungarna av Tylösand! Hahahahahaha, jag nästan älskar det, på grund utav att dom är så jävla dumma i huvudet! Hon Emelie som är från Karlstad är ju dock PISSTRÅKIG, åk hem! Men jag skrattar så & jag stör mig så på vissa. Underbart.
Efter det styrde vi näsan hemmåt & skrämde skiten ur killarna, HAHAHA feeeeeeeett kul.

Idag; Har jag tagit den där förbannade äckliga sprutan - VACCINET! Jag var ju tvungen & jag var faktiskt inte alls nervös när vi gick dit. Dock gick alla in ensamma & det bara vägra jag, så Niklas fick följa med mig, han tog sin först & sen skulle jag ta den. - PANIIIIK! Jag satte mig på stolen & sköterskan säger
- tål du äggula & äggvitor?
- öh ja, men inte sprutor!
fick hon till svar & drar till med något som "ahmen det är ingen fara" & kommer fram med nål jäveln. Efter att ha backat med armen när hon ska sticka mig ett antal gånger, ger jag upp livet & hon får görat. - AJ.. Det gjorde inte så ont då, sticket va helt okej, men sen (bara för att hon skulle ta det lugnt) så höll hon lvar den jätte länge & sprutar in vaccinet sakta, DET VAR JU BÄTTRE HÖRRUDU. När hon var klar svettades jag, hade tårar i ögonen & ville bara spy över henne, helt seriöst, har aldrig haft den känslan att ha velat spy så gärna förr, efter att jag vart nervös..
Men i alla fall, Alexandra Tellfors hade ställt förmånga frågor innan så hon tog med oss in på kontoret & slog upp en massa svar, HALLÅ?!?!?! SKA INTE DU KUNNA DET, DOKTORN!?!?!?!.... Sen fick vi gå, mamma satt där ute & små fnissa åt mig som kom ut & såg helt knäckt ut, TACK FÖR STÖDET , moder jord -.-
Nu är jag i alla fall redo för att åka jorden runt, nästan.. Thailand i alla fall! & blir jag sjuk så tänker jag sätta eld på vårdcentralen när jag kommer hem (:

Sen, resten utav dagen har jag känt mig allmänt hängig & febrig, pga sprutan, man kan inte berätta biverkningar för mig, för då får jag alla. Så lite döende som jag var, bar det av till garaget med Micke, Niklas & Anki! Där spenderades otroligt mycket välanvänd tid genom att sitta på en gammal moppe. (Y)
Sen blev det Lasagne, sen kom Linda & hämta mig, vi drog till Tidafors, sen drog vi till Peppis, sen drog vi tillbaka till boysen, sen drog vi till Malms Pappa, sen drog vi via Konsum & Pizzerian hem till Karriolvägen igen & kollade på film - The cave. Ganska bra ändå, även om det var slemmiga fantasivarelser med..

& nu har vi kollat på massa filmer med... Öh.. Jag minns inte vad han hette hörreni, Patrioten & en annan dret film i alla fall (: Haha, jag sa DRET ! Dret. Fint ord.

Nu ska jag spela tv-spel för att behaga mitt kioskmongo <3
TJA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar