tisdag 21 september 2010

FATCAMP!

Hallå , (fanfar) !
idag firar jag 11 veckor som hyffsat nyttig. Dom två första månaderna gick helt perfekt, utan något. Därefter har jag tagit mig friheten att äta pizza ibland, det är ju trots allt mat & mest FETT inte så mycket socker liksom. Det är sockret jag vill trappa ner på, men jag börjar fan må dåligt, funderar på om det beror på att jag tog bort allt socker på en gång? Får mina blodsockers anfall oftare & oftare..
Men skitsamma, ja tänker fan inte dricka cola för de! Får väl ta någon chokladbit eller nåt ibland om det så ska vara så.. Jävla kropp. Den vill va FET helt enkelt..

Det vore dock lättare ifall mina kompisar åt SÅ JÄVLA MYCKET SKIT ! Ärligt, ni är förfärligt onyttiga, en hel del utav er. Speciellt Niklas, men han ser ju ut som skelettet i Mysteriet på Greveholm, så han borde bara fortsätta & äta snusk! (:

Nej nu jävlar blir det kvällsmat!
HANG UP !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar