söndag 19 september 2010

Svordomar på hög nivå

Så, äntligen..
Suttit & krånglat med bloggjävelns design igen, det blir inte som jag ville, någon gång & med mina egna bilder i bakrunden.. Så efter att ha hyperventilerat & skällt ut datorn, löste jag det på annat sätt!
Så nu, är jag väl någorlunda nöjd, grått & vitt & trist, FINT DE !

Nu har vi ätit, köttbullar & fiskpinnar & pasta (: Alltså inte blandat, men jag äter helst inte köttbullar o makaroner, för jävla orginellt & tråkigt.

Disney Channel står på, hon sitter vid datorn & han vid tv-spelet.. Han hittade något på yuotube som va "BARA MÅSTE TESTA DET NU" så han sprang nästan in till spelet (: Han heter Niklas & han är 8 år!

Får krupp på mitt godis sug snart, fast just nu är det ALLT sött.. Kakor, jag vill ha Ballerina kladdkaka!!! Onyttigast ever. Twix, hur länge sen var inte det? ÅR!

Jaja, nog om det. Jag har ett par fettsnåla popcorn i handväskan, får trycka i mig dom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar