söndag 19 september 2010

läsar siffror !

Jag funderar starkt på att börja ta betalt för alla som läser min blogg. Siffrorna är sjukt höga, vilket jag verkligen inte trodde? & inte bara läsare ifrån Sverige, utan ifrån massa andra länder, till och med KINA?! Hallå, varför läser en kines min blogg? Förstår han/hon vad det står? Nej. Haha, men läs på ni - det gillas starkt!
Eftersom jag i stort sett inte skriver så mycket vettigt tycker jag det är grymt kul att ni läser! (: Men USA, England, Danmark, Tyskland, Ryssland? Ja you name it.
Men KEEEP READING , everyone.

Nu sitter jag här med Fiffi & Niklas, kollar på Idol repriserna, äntligen kom det ett avsnitt som jag inte har sett! För ingen film blev det, det får bli ikväll! Bannemej.
Nu sitter vi här & funderar på vad vi ska laga för mat, här finns det typ - fiskpinnar & köttbullar. I och för sig frysta grillkorvar också, men hur lätt är det att få isär dom då? IKKE. Så vi styr väl det vanliga - jag fiskpinnar, han köttbullar & pasta. Bäste Anki har ju fixat MAJONÄS nu också, så där blev det pluspäng.

HERRA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar