tisdag 7 september 2010

Säxy

Exakt vad är det för fel på det manliga könet? Varför måste ni alla vara så extremt jävla självgoda, kaxiga, överlägsna, bäst, översittare? Snyggast, vackrast bäst & alla bara vill ha er. Det finns vissa undantag, men dom flesta är fan helt makalösa. Speciellt dom där som addar en på facebook & msn & liknande & skriver "Hej sexy, vad gör du?" det första dom skriver.. & nästa kommentar är "kan du skicka bild på dig och din kropp?" HERREGUD.

Nu kanske jag låter jätte femenistisk men det skiter jag fullständigt i, ni som känner mig vet att jag aldrig skulle demonstrera på torget för lika lön & ha hår under armarna.. SÅ!

Jag blir äcklad, uttråkad, trött.. Fäller ut alla taggar & är otrevlig istället för att vara trevlig. Varför måste ni bete er så? Nu snackar jag ÅR utav detta beteende. Ragga på nätet? Hoppa på dirrekt. "SKA VI SES IMORN".."JA KAN HÄMTA DIG NU?" Nej? Herregud. En tjej skulle JÄTTE GÄRNA gå hem till en främmande person som hon aldrig träffat & veta hur bra han är i sängen o va himla stor kuk han har.., eller "bara prata" kanske?.. Eller ses, ute en sen kväll? Bli hämtad med bil? YEAH RIGHT. Tror ni det? En som lika gärna kan vara en SERIEMÖRDARE eller ett JÄVLA ÄCKEL.... Nu kan ju inte jag prata för alla brudar dock, för en jävla massa puckon.. Finns det. Man blir ju fan rädd istället, PSYKON.

Men det är ju upp till er killar, om ni tror att ni kommer långt på det där självsäkra beteendet, så varsågod, try (: Det är bara vi tjejer som får mer att snacka om & SKRATTA ÅT.

Snälla sluta, ni skämmer ut er.
PATETISKAAAA.




Hahahahahha... Nu har jag sagt mitt! Kan man säga. & nu vet ni, jag vet att det kommer vara läsare som känner sig träffade.. Rätt åt er! MOHAHAHAAA.
GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar