fredag 17 september 2010

Freakin' Friday !

Jajajajaja, idag är det Fredag. Fan vad veckorna går snabbt, jag gillar det & jag ogillar det! Jag gillar det för att tiden går snabbt, vilket är bra eftersom jag bara vill ha oktober & jag ogillar det pga utav att denna jobbiga helgen kommer hela tiden & alla frågar sig själva vad dom ska göra & hitta på & allt det där, det blir oftast ett himlans krångel & oenigheter! Men men, that's life, skitsamma typ?

Nu sitter jag här, ny duschad & säxy, ska strax göra mig iordning & så får vi se vart dagen för oss, vädret ser ju ut att suga balle så..

Inatt drömde jag föresten en hel massa sjuka drömmar, som till exempel att jag var med i tv spelet vi spelade inatt! Typ i alla fall, liknande. Fast vi va massa fler som coboysade runt! Jaja, ännu en onödig mening.

Så hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar