torsdag 9 september 2010

Big News, not.

Först tänker jag bara säga TACK till Mikael Johansson för att han har lånat ut sin bil till mig idag, DU ÄR FÖR BRA. Annars hade jag suttit i klistret, så som jag hade lovat bort mig åt håll & kanter!
Men i alla fall;
Idag har jag vaknat, med TOLV timmar sömn i kroppen (undra om jag kan SKITA i att sova ikväll då), detta börjar ju bli drygt! Så länge behöver man faktiskt inte sova.. Men i alla fall, ja fixa mig i Turbofart, Niklas drog till jobbet, jag & Micke styrde bilen emot Konsum, fast först - Lindforsgrillen! Tack, det var en god frulle/lunch (: Sen blev det handling på hög nivå, det gjorde vi bra!

Efter det bar det av till Ulle i Munket, vi promenerade.. upp i skogen & sen gick vi rakt åt helvete & kom ut på.. grusvägar? Men vi hittade ut i alla fall, pjuh? Sen blev det en massa babbel i sommar & så kom Benny hem med en råsnygg lampa (: HIHI. Nä, men den va cool! Jag styrde kosingen hemmåt vid halv sju, hämtade min bästa vän (datorn) & vi drog till Karriolvägen! Men det var inte länge man fick sitta i "mysmoad" för då bar det av till Peppis! Där satt hon & Linda & kolla på film, så jag joinade & kelade med hennes kissekattebäbisar!

Har träffat alla mina favvisar idag, tummen upp (:

Nu blev det mycket info här, så jag slutar nu! Vem orkar läsa.
Men nu har jag återgått till MYSMOAD brevid Micke i soffan & bara väntar på att mitt kioskmongo ska komma hem (:

PUSS DA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar