onsdag 29 september 2010

Bättre

Har en liten paus nu i mitt hostande, värdesätter det till hundra. Jag har kommit på att om jag inte ligger ner & tänker på att inte hosta hela tiden - det hjälper! :O Gick ut i solen en sväng till Gandalf & Fru, dom satt där & glassade. Snart blir det middag, mums. Är ganska hungrig faktiskt, fick bara i mig en macka imorse & en kiwi förstås!

Jag skulle jättegärna vilja städa, men jag vet inte ens vart jag ska börja. & antstränger jag mig för mycket svettas jag som en gris & det sviktar i huvudet.. Så om jag skulle plocka lite kanske? Jag skulle vilja ha en låda eller nåt att trycka ner alla mina kläder i, det där plastkassehörnet börjar se looodigt ut! Han har ju inget förvarningsutrymme i sitt rum, min mupp. Hur mycket jag än pillar här inne så är det grejer överallt. Vad gör man?

Kollar på ett sjukt intressant program om havet. Himla roliga varelser där nere du, sånna som gör att man inte vill bada mer (: Animal Planet är för intressant ibland ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar