måndag 27 september 2010

Äckelhosta

Inatt har jag fan sovit dåligare än dåligast! FYFAN. Denna hosta får jag krupp på snart, jag som inte klarar av långvarig smärta ALLS! Jag har hostat så att jag har träningsvärk i ryggen, vilket gör det as jobbigt när jag hostar. På nätterna ligger det & skaver hela tiden, jag vill bara hosta & hosta. Jag tycker jätte synd om Niklas som ska behöva höra på det men hans kommentar var "jag hör absolut ingenting & jag blir arg om du lägger dig på soffan" HAHA.. Jaja! Söt. Jag svettas på nätterna, fryser/svettas/fryser svettas. Äckligt! Är det så det känns att ha feber?

Jaja, nu ska jag återgå till min tekopp, som smaka för jävla mysko? Teet var säkert rågammalt? Jag hitta inget annat, men detta smaka bäver! Men för min hals, så dricker jag. Skulle även vilja ha lite glass för min hals, men till konsum tar jag mig inte & jag tänker inte gå ut i kylan med min hals, så jag hoppar det!

Hörs sen, hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar