torsdag 2 september 2010

Fun fun fun

Jag trot att jag börjar bli sjuk.. Alltså, jag mår inte dåligt eller så, men näsan är sådär allergität, känns det som? Jag har i och för sig aldrig haft allergi.. men, det känns som att det skulle kännas såhär! JAG ÄR ALLERGISK EMOT KYLA & HÖST ! Så är det.....

Igår spenderades kvällen hos Linda, Fångarna på fortet & en otroligt rolig skrattattack där på småtimmarna, vi kan flumma på hög nivå kan jag lova.
Sen blev jag hämtad vid halv ett, vi drog hem till N & kollade på The Shining, den var inte så läskig denna gång, bara psykad!
Sen var klockan tre & jag gick & lade mig, skulle ju trots allt upp klockan SEX..

Så idag har jag vart uppe många timmar nu, när klockan slår fyra. Hundarna kom till mig vid åtta & Natha en stund efter. Vi glodde lite på Vakna med The Voice & sen blev det en promenix, Gubbholmen runt, handla mellanmål (Wasa Sandwich & en Mer Äpple) gå tillbaka till Gubbis & satt där i solen någon timma. Sen blev det ett halv varv till & hem! Nu har jag kollat på en film, Ondine - asbra faktiskt. Collin Farrel är väldigt het men i denna film var han helt enkelt inte attraherande!

Nu ska jag lämna vovvarna & sen hitta på något skoj tills mamma plockar upp mig.
Om man ändå kunde få tag på Johan någon jävla gång !! (jag vet att du kommer läsa) ;) hahaha
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar