söndag 19 september 2010

Desperat Husfru

Nu ni, har jag fejjat igen. Detta rum, Niklas bor i.. Är opropitionerligt till hans "möbler".. Men nu har jag fixat in alla mina saker i ett hörn, kläder & väskor & allt det där, undanstoppat & lite dolt! Han har fått en "slänga alla kläder på hög" stol & jag har fått mitt lilla hörn att bli perfekt, The Pink corner. MIN HÖRNA. Där bor jag, min dator, min hårdisk & mina två guldhjärtan. Vi får inte glömma min mobiltelefon heller.. Den glömmer jag överallt hela tiden, speciellt nu, när jag typ inte använder den.

Nu ska jag gå upp till frysen, grabba tag i min glass (ROCKY ROAD) som är - TO DIE FOR, sätta mig & spela vidare på mitt skvallerspel & äta glassen. Btw, så har jag snart förfört alla män på Visteria Lane, säger man rätt saker så viker dom sig direkt, trots fru & barn & feta villan & allt det där. Min man i spelet har nämligen blivit anklagats för att ha en affär med sin sekreterare på jobbet, så jag går på det & ligger runt lite jag också. DET ROLIGA, är att man tjänar på det - man får blommor, choklad, gratis rörmokeri & allt det där. SJUKT SPEL! Men kul är det, tills någon utav de andra husfruarna får reda på det? :O vad händer då?!

Jaja, nu återgår jag till mitt söndagspyssel,
lite senare ska vi se på Eclipse !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar