söndag 5 september 2010

Söndagsbabbel

Hej jag heter Alexandra & jag är asförbannad. JÄVLA DATASPEL.. Först funka det inte, sen när jag fick igång det så hacka det upp sig.. Så jag starta om & hade då inte sparat så jag fick börja om från början.. & när jag nu gjorde det så tänkte jag att det knde vara smart att spara.. GICK DET?! NEJ. Så nu hade jag kommit JÄTTE långt & det hacka sig en gång till FRU FITTAN fastnade under TRAPPEN, huuuuuuur i helvete det nu gick till. GAAAAAAAHSHSHHAHSHSAHAHAHAAHA. Bryter skivan & slänger skiten!

Så i alla fall, som ni kanske fattar så har jag suttit med det i några timmar. Nu sitter jag här, har en spel-narkoman till brevid mig & sippar på min... (fanfar) Apelsinjuice! Hahahaha. Så nu blir det en snabb dusch & krypa till kojs, kanske dra dom sista tre Paradise avsnitten?

Jag har hittat en bild på min katt nu i alla fall
LOVE HIM , hahahahahahaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar