söndag 12 september 2010

Grattis Pappa!

Idag fyller min pappa år! Grattis till honom. Ska iväg & gratta honom senare, så jag lär väl börja göra mig iordning nu då kanske, eftersom att jag inte har något att göra i alla fall..

Igår blev det lite röj ändå, jag & Linda förfestade på världens tråkigaste förfest, så jag gjorde ett snabbt utrop på Fejjan & vi fick ett pling i telefonen direkt att vi var bjudna till Reine & få följa med till Robin på ferre sen! Så, så blev det! Vi trippade iväg i regnet, gick in, gick ut.. Åkte en MEGA trång biltur upp till Robin & där var det härj & massa människor. Jag gick dock hem tidigare än dom flesta, mitt partymoad dog ut & jag hade bara lust att gå hem helt enkelt. & där höll ju den tråkiga förfesten på fortfarande, så jag gick in & la mig brevid Micke & kollade på engelska Roast, fy fan vad elaka dom är!! :O När han la sig för att nanna, stängde killarna ÄNTLIGEN av tv-spelet, Niklas bredde mackor åt allihopa tre & vi spelade PLUMP tills in på småtimmarna.

Idag, har jag ju i stort sett redan berättat vad jag ska göra, så..
Hörs garanterat sen då!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar