tisdag 7 september 2010

Abu Dabi

Kolla på Sex and the City 2 nu, men tröttnade.. Endel filmer kan man inte se så nära inpå förra gången man såg den.. Det blir tjatigt. Så drar på någon som jag inte sett & tar mig en powernap.. Fast jag är rätt pigg ändå, för att bara ha sovit fyra timmar.

Jädrar vad jag bloggar idag. Förut när jag var ute & gick med voffsen, Gubbholmen runt osv, var jag väldigt snygg! Mjukis, linne, bagy-linne, halsduk & mössa... HAHA. Men va fan - STYLE.

Tänkte vara utan nässprayen idag också, men det går fan inte, sparar på den för att jag är för snål för att köpa ny & jag är ju inte så tät längre. Men jag blir så irriterad när båda borrarna är halvtäta! Intressant, mycket intressant.

En fråga bara, Thomas Tellfors.. Varför lägger du dina chipspåsar i kylen? Smakar det annorlunda? Är de godare kalla? Jag har aldrig fattat varför du gör det :p
Kul att jag firar två månader som nyttig idag & hela kylen är proppad med LAYS - PAPRIKACHIPS... favvisarna! Eeeelakt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar