fredag 17 september 2010

Funderingar

Sitter här & kommer på att det börjar närma sig till Thailand nu! Tre veckor är det kvar & fyra dagar = 24 dygn (: Inte alls mycket egentligen, men på slutet kommer det säkert snigla sig fram, skulle inte förvåna mig!

Men nu när jag sitter här & tänker på det, så börjar packningslistan snurra i huvudet.. Vad ska man ta med, vad ska man skita i? Alla mina bikinis är ju ett måste, typ det enda man kommer gå runt i? Sen tunikor, det är ju inte läge för byxor? Badbrallor & mina Aladin brallor ska med i och för sig.. Det löser sig! Shorts! För fasiken. Shorts & stora tunikor, svalt & skönt. Kommer dock frysa ihjäl när jag kommer hem! Jaja..

Sen har vi kamera problemet, min som inte ens hade en fungerande skärm, funkar inte ens längre! Därför har jag bestämt att min julklapp ifrån mamma & roggan nog får bli en kamera & då köper jag den nog nu innan vi åker! För jag MÅSTE ha en kamera, MÅSTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar