torsdag 23 september 2010

Drömmelidröm

Nu tycker jag att mina drömmar inte är roliga längre! Jag drömmer aldrig om något bra.. Kan inte drömmar vara posetiva? Det är bara problem, att man är jagad, att någon dör, att jag måste lösa en massa mysterium etc. etc....... Why?

Inatt drömde jag att Jag, Mamma & Liam bodde i vårat gamla hus i Norum.. Det var ingen mer hemma. Jag låg & sov i mitt gamla rum, vaknar & ser en gubbe stå & kolla ner på mig mellan persiennerna.. Jag får en känsla av att jag fortfarande sover & börjar vinkla i persiennerna, men går det? Nej. Han står där & glor. Jag blir hysteriskt rädd & springer in till mamma, frågar om jag får sova där? (HAHA, har aldrig ens hänt på riktigt) hon frågar vad fan jag håller på med & då ser jag två män på altanen! :O Jag springer för att låsa, altandörren men det går inte så männen kommer in. Jag springer & gömmer Liam i mitt rum & sen ut i köket där männen hotar mamma med en pistol. Vi blir tilldelade en varsin pistol & dom vänder ryggen till.. (varför?) sen skjuter vi, utan att tveka, bara det att skotten går i slowmotion (som allt annat jag ska göra i mina drömmar) & studsar bara lite lätt emot huvudena på dom & dom vänder sig om med världens pistoler & massa vapen... Jag & mamma springer, jag grabbar tag i Liam & springer upp med honom till grannen medans mamma vilseleder männen.. (?) Sen, springer jag ner igen, tappar bort mamma & springer in i en stor mataffär! (denna mataffär är alltid med i mina drömmar när jag är i just en mataffär)... Jag kutar omkring där mellan hyllorna med en utav männen efter mig & poff så hittar jag en bakdörr & kommer ut, sen vaknar jag......

I den andra drömmen efter att jag vaknat handlade om att jag & mina vänner (vänner som jag aldrig träffat) var i en stor jävla affär mitt i London & handlade. Detta köpcentrum låg under mark-ytan, precis som affärerna vid plattan i Stockholm ungefär!
Jag sprang virrigt runt i affärerna & det enda jag hittade var Eminem tröjor i typ XXXXXXL ! Det enda.. Sen var det någon som skrek jätte högt, alla kutade ut & sen vaknade jag...................

Normala drömmar?

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag vet vrfr du drömde om eminem.. han nemo eller vad han kallas i kungarna av tylösand har ju han tatuerad på bröstet. (vad vi nu såg när vi va hos ulle) ;)vad vet jag ;p /bf

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, ahmen det var väl lite långsökt. Men jag kanske trånar efter honom i smyg! Vem vet. Nemo alltså, även om han är dum i huvve :D HAHA.

    SvaraRadera