måndag 27 september 2010

En liten lycko push!

Sådärja, nu har jag vart på Konsum. Det var någon som kom ut ur sovrummet som ett skott & tjoa om att han skulle jobba, så det blev en tur dit först, tydligen. Jag köpte mig halstabletter, varför? Halstabletter emot hostan? Vad tänker jag med..

Jag skulle typ ha köpt mig en såndär skurborste man skurar toan med & kört ner i halsen, för detta börjar ju bara bli drygt. Visst jag kan hosta.. MEN, inte ret-hosta 24/7 - FY FAN VAD JOBBIGT !

Jaja, nog med gnäll om att jag är hostig.
Nu ska jag fortsätta kolla på Greys Antatomy, som är rätt vidrigt idag, dom skärde upp huvve på en gubbe & drog bort skinnet över ögon o allt så det bara hängde ner över mun & haka & UHUHUHUHH, jag kan inte förklara.

Jag har hål i min jävla strumpa, TJAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar